آذران پلاست آذران پلاست .

آذران پلاست

مركز فروش پالت پلاستيكي تهران

پالت پلاستيكي

مركز فروش پالت پلاستيكي تهران

مركز فروش پالت پلاستيكي در تهران گروه آذران پلاست است كه انواع مختلفي از پالت هاي پلاستيكي را در رنگ ها و ابعاد مختلفي توليد و به بازارعرضه مي كند.
مشتريان عزيزي كه قصد خريد از اين مجموعه را دارند مي توانند با شماره تلفن هاي درج شده در قسمت ارتباط با ما با همكاران ما در اين مجموعه تماس حاصل نماييد.

پالت پلاستيكي

پالت پلاستيكي معمولا به صورت كفي بوده اند و محصولات و كالا روي آن قرار داده مي شوند و توسط ماشين هاي ليفترا ك و ماشين هاي جك دار جابه جا مي شوند. غير از پالت پلاستيكي ، پالت هاي چوبي و فلزي نيز توليد مي شوند اما پالت هاي چوبي در گذر زمان دچار پوسيدگي مي شوند و مي تواند حشرات به آنها نفوذ كند بنابراين اين پالت ها بطور موقت مورد استفاده قرار مي گيرند.
در پالت هاي فلزي نيز به دليل زنگ زدگي عمر كوتاهي دارند. همچنين به دليل وزن سنگيني كه دارند استفاده از آنها دشوار است. پالت پلاستيكي هيچ يك از اين معايب را ندارد و از جنس پلاستيك بسيار مرغوب ساخته شده است. از آنجاي كه قيمت پلاستيك نسبت به فلز و چوب كمتر مي باشد بنابراين پالت هاي پلاستيكي نسبت به پالت هاي چوبي و فلزي ارزان تر مي باشند.
از مهم ترين كاربرد پالت پلاستيكي مي توان به استفاده از آنها در انبار، كارگاه ، كارخانه ، داروخانه ، سردخانه ها ... زير كالا ها و محصولات استفاده كرد و مانع از نفوذ رطوبت و آلودگي به آنها شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۹:۲۵ توسط:گروه آذران پلاست موضوع: نظرات (0)